środa, 9 września 2015

O jednego konia mniej - czyli Winterqueen wytrenowana.

Hejo! Jak widzicie po tytule wytrenowałam dzisiaj mojego siwego morgana, Winterqueen (Nirvana).
Czyli o jednego konia mniej. :D
I tak mam jeszcze ponad 10 do treningu. x.x
Pojechałam z nią także na mistrzostwa w FP, jak na jej pierwsze cs'y spisała się dobrze (Mora, nie mów o pikselach plz).
Coraz mniej czasu na SSO. Niestety mogę siedzieć przed kompem tylko w środy i weekendy. :/
Dlatego zawsze w środy postaram się pisać posty, no chyba, że nie będę miała czasu albo nauka i wgle.
Podobała Wam się dzisiejsza aktualizacja? Mnie niestety nie zadowoliła, myślałam, że odnowią Fort Pinta, a tu tylko mini zadanie z szukaniem psa. Siodło też mi się za bardzo nie spodobało. Cóż, każdy ma inny gust.
To tyle na dziś, papa. :)
                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz